Vrátenie/výmena tovaru

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť ich vrátiť bez udania dôvodu.

Odstúpiť od zmluvy môžete do 14 dní odo dňa nasledujúceho od prevzatia tovaru, v tejto lehote stačí odstúpenie odoslať.

Tovar zaslaný späť na našu adresu nesmie javiť známky používania (zápach, pranie, iné známky nosenia) a pokiaľ možno zabalené v pôvodnom neporušenom obale s visačkami v stave a hodnote aké ste tovar prevzal.

Odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru.

Tovar, ktorý chcete vrátiť zabaľte a do balíka priložte vyplnený vzorový  formulár na odstúpenie od zmluvy.

Do štrnástich dní, od prevzatia vráteného tovaru, Vám budú vrátené peňažné prostriedky za vrátený tovar.

V prípade vrátenia len časti vecí z faktúry bude prepočítaná suma o objemovú a vernostnú zľavu, popr. iné zľavy uvedenej na faktúre a týkajúce sa vráteného tovaru.

Tovar, ktorý vraciate späť nezasielajte na dobierku. Takto došlá zásielka nebude prijatá.

Balíček zašlite na adries vo formulári.

Predávajúci si vyhradzuje právo na odmietnutie vrátenia tovaru, ktorý nie je v pôvodnom stave predajného artiklu. Príklady takéhoto tovaru zahŕňajú:

- Vypraný tovar: V prípade, že tovar bol vrátený po vypraní a nie je v pôvodnom nevypranom stave.

- Poškodený tovar: Vrátený tovar s viditeľnými poškodeniami, ktoré neboli prítomné pri pôvodnom nákupe.

- Nosený tovar: Tovar, ktorý vykazuje známky opotrebenia alebo bol nosený.

- Špinavý tovar: Vrátený tovar, ktorý nie je čistý a vykazuje známky nečistôt.

V prípade vrátenia tovaru v uvedenom stave má predávajúci právo uplatniť nárok na odškodnenie. Tieto odškodnenia môžu zahŕňať náklady spojené s obnovením tovaru do pôvodného predajného stavu, ako sú náklady na vypranie, obnovu alebo nahradenie chýbajúcich častí. Klient bude zodpovedný za pokrytie týchto nákladov, a predávajúci si vyhradzuje právo strhnúť zodpovedajúcu čiastku z vrátenej čiastky alebo ju požadovať od zákazníka dodatočne.

 

Postup pri výmene tovaru

Výmenu tovaru môžete vykonať do 14 dní odo dňa nasledujúceho od prevzatia tovaru, v tejto lehote stačí výmenu odoslať.

Pre prípad, že si prajete vymeniť tovar za rovnaký produkt, avšak v inej veľkosti alebo farbe, prosím, kontaktujte nás e-mailom na info@xtremeshop.sk. Radi vám tovar zarezervujeme, aby sa vám nevypredalo. K výmene prosím vyplňte Formulár na výmenu tovaru, ktorý vložte do balíčka spolu so spätne odosielaným tovarom. Balíček zašlite na adries vo formulári.

Akonáhle k nám balíček dorazí, zašleme vám tovar na výmenu. Doručenie tovaru na výmenu zaistíme prostredníctvom nášho dopravcu GLS ParcelShop. Prosím, vyberte si adresu doručenia tu: GLS ParcelShop a pošlite nám ju, aby sme vám mohli výmenu zaslať.


Pokiaľ sa rozhodnete vymeniť tovar za úplne iný produkt, jednoducho zašlite tovar späť k nám spolu s vyplneným formulárom Odstúpenie zmluvy. Požadovaný tovar si znova objednajte a zakúpte na našom e-shope. Vrátený tovar zabaľte a zašlite k nám späť, a my vám zaň vrátime peniaze.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu pre vás.